Over Eskofin
Eskofin - jouw krachtige fiscale partner
Eskofin is niet zomaar een fiscale partner, maar gaat verder dan klassieke boekhouding. Samen met ons team ondersteunen en begeleiden wij jou bij elke stap doorheen de bedrijfsvoering en adviseren wij jou om zo te streven naar een nog sterkere onderneming.
Eskofin in cijfers
+500
tevreden klanten
17
vaste medewerkers
25
jaar ervaring
Missie
Elke ondernemende organisatie verdient een even krachtige fiscale partner die verder durft gaan dan enkel boekhouding. Dat is precies waarom we Eskofin hebben opgericht. We lossen niet enkel je boekhoudkundige vraagstukken op, maar denken ook voortdurend met je mee als team. Onze veelzijdige fiscale specialisten fungeren als klankbord en nemen je ondernemerszorgen weg.
Vraag het maar aan onze meer dan vijfhonderd tevreden klanten, die we als totaalpartner begeleiden met al hun noden. Van klassieke boekhoudkundige optimalisatie over fiscale structuren tot juridisch advies: we staan voor je klaar doorheen je traject als bedrijfsleider in je organisatie. Samen evolueren we naar beter, maatschappelijk verantwoord ondernemerschap.
Visie
Sinds onze oprichting in 2015 voeren we onze missie uit met een visie die zich richt op digitalisering en duurzame groei. Zo bouwen we ons fiscaal kantoor voortdurend verder uit met bijkomende specialisten (intern of extern) die Accountancy, vennootschapsrecht, juridische kwesties, successieplanning en subsidieadvies tot in de puntjes beheersen. Die groei zorgt ervoor dat we de zorgen van al onze klanten volledig kunnen wegnemen, zodat ze meer tijd hebben om zich te concentreren op waar ze het best in zijn: ondernemen.
Onze visie strekt zich uit over meerdere jaren. Ons hoofdkantoor in Destelbergen en satellietkantoor in Aalter versterkt onze aanwezigheid voor klanten in de provincies Oost- en West-Vlaanderen en biedt op heden plaats aan 15 medewerkers die met hart en ziel voor verantwoorde groei en optimalisatie van ons klantenportfolio gaan. We combineren de kracht van onafhankelijke groei met heldere taal en een wendbare digitale opvolging. Precies wat onze klanten nodig hebben.
Onze geschiedenis
01-12-2021
Lancering nieuwe website
Eskofin is intussen gegroeid tot een bloeiende organisatie die zichzelf steeds blijft vernieuwen. Het resultaat van die evolutie? Een prachtige nieuwe website die jou nog beter informeert.
15-11-2021
Opstart Eskofin Aalter
Om onze klanten een nog betere service te kunnen bieden, Beslissen we om in Aalter een tweede vestiging te openen.
01-04-2021
Tweede fase kantoren Destelbergen
Het team is intussen gegroeid naar 14 collega’s. De bijkomende beschikbare kantoorruimte in Destelbergen wordt in gebruik genomen, waaronder ook het Eskofin-Café.
25-09-2018
Nieuw kantoor Dendermondesteenweg Destelbergen
Eskofin is intussen uitgegroeid tot een accountantskantoor met 8 medewerkers. We verhuizen naar een groter kantoor in het centrum van Destelbergen.
01-10-2015
Kantoor Admiraalstraat Destelbergen
Nu het team uitgebreid is, wordt het tijd om op zoek te gaan naar een kantoor voor Eskofin. Dat wordt gevonden in de Admiraalstraat.
16-06-2015
Eerste medewerker
Na een gestage groei en uitbreiding van het aantal klanten, besluiten Kristof en partner Dominique hun kantoor niet langer met z'n twee aan te sturen. Ze gaan op zoek naar versterking en nemen een eerste medewerker in dienst.
09-11-2000
Erkenning
Het begint allemaal in 2000, wanneer Eskofin-oprichter Kristof zijn titel als erkend Boekhouder-Fiscalist behaalt bij het toenamlige BIBF (het huidige ITA). Vanaf dat moment kan hij met veel trots zijn eerste klanten aanvaarden.